Dernek Genel Kurulu Gerçekleştirildi


Dernek Genel Kurulu Gerçekleştirildi

Ballıkaya Köyü Kültür Kalkındırma ve Turizm Derneği Olağan Genel Kurulu saat 12 Ağustos 2016 Cuma günü saat 11.00’den itibaren gerçekleştirildi.
Üye hazır çizelgesi imzalandı, divan oluşturuldu. Divan başkanlığına Yusuf Öztürk, yazmanlıklara Yusuf Fırat ve Nevzat Erhan seçildiler.
Saygı duruşunun ardından Divan Başkanı Yusuf Öztürk açış konuşmasını yaptı ve gündeme geçildi.
2013-106 dönemi Yönetim Kurulu Başkanı Yusuf Başaran çalışma raporunu sundu.
Denetleme Kurulu Başkan İsmail Koç denetleme raporunu sundu.
Yönetim Kurulu ve Denetim Kurulu çalışmaları-raporları oylandı ve oybirliği ile kabul edildi.
Yeni Yönetim ve Denetim Kurulu üyeliklerinin seçimi yapıldı. 

Dilek ve temenniler ile genel kurul sona erdi.

13 Ağustos 2016 günü yapılan toplantıda Ballıkaya Köyü Kültür Kalkındırma ve Turizm Derneği Olağan Genel Kurulu sonucu seçilen yönetim ve denetim kurulları görev dağılımı yapıldı.

Yönetim Kurulu Asıl Üyeler

1. Mehmet Ali GÜNER (Başkan)
2. Hüseyin ÇAKIR (Başkan Yardımcısı)
3. Abbas KÖSE (Sayman)
4. Mehri KUTLU (Yazman)
5. Yusuf BAŞARAN (Üye)

Yönetim Kurulu Yedek Üyeler

1. Merdan ÇELİK
2. Hasan ÖZTÜRK
3. Hasan ÇELİK
4. Ali ÖZTÜRK
5. Musa ARI

Denetim Kurulu Asıl Üyeler

1. İsmail KOÇ
2. Haydar OKTAY
3. Mustafa ARI

Denetim Kurulu Yedek Üyeler

1. Yusuf FIRAT
2. Nevzat ERHAN
3. Yusuf ÖZTÜRK


Önümüzdeki üç yıl için iyi çalışmalar...

Haber+Foto: Süleyman ÖZEROL

Yorumlar

  1. Hayırlı olsun.Ayrılan yönetime teşekkürler, yeni yönetime başarılar dileriz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar