Hüseyin Can Güner Avukatlık Belgesini Aldı



Hüseyin Can Güner Avukatlık Belgesini Aldı
21 Aralık 2016, Ankara Barosu

Ballıkaya'dan yeni kuşaktan 
Hüseyin Can Güner, bugün  ruhsatını alarak avukatlıkta ilk gününe adım attı. Haberi verilmiş olsa idi bulunmak isterdim.
Hüseyin, duygu ve düşüncelerini paylaşmış. Olduğu gibi sunuyor, yaşamı boyunca başarılar diliyor, selam ve sevgilerimi sunuyorum.

SüleymanÖZEROL

Hüseyin Can Güner'in Açıklaması

Bugün Ankara Barosu'nda düzenlenen törenle avukatlık ruhsatımı alarak meslekte tam anlamıyla ilk günü yaşadım. 
Bu kıvançlı günün en önemli eksiği, bugünlere gelmem için maddi manevi desteğini esirgemeyen ve en büyük arzusu da bu anı görmek olan 4 yıl önce tam da bugün aramızdan ayrılan sevgili dedemdi kuşkusuz. Onun eksikliğinin bugün yanımızda olan dost, akraba ve arkadaşlarımızla doldurmaya çalıştık.
Her zaman için adalet ve hukuk anlayışı ve yaşamıyla örnek aldığım kıymetli aile büyüğümüz Adalet Bakanımız Seyfi Oktay'ın cübbemi giydirmesinin onurunu yaşadım. Aynı zamanda her özel anımda olduğu gibi bugün de yanımda olan, varlıkları bana güç veren ağabeylerim Veli Ağbaba ve Özgür Özel'e, her zaman desteğini bizimle hissettiğim değerli büyüğüm İsmail Koç'a, beni kardeşlerinden ayırmayan meslekte üstatlarım Ayça Akpek ve Emre Doğan'a, birlikte çok değerli işler başardığımız gerçek dost yakınlığını her zaman hissettiren Ali Ilhan, Özlem Akyılmaz, Dilan Öz ve Emre Caner'e, staj süresince benden desteğini esirgemeyen Av Sedat Aslantaş'a, sevgili amcam Niyazi Güner'e ve biricik annem Perihan Güner'e, her ne kadar fotoğraf karesine girmeseler de beni bu anlamlı günde yalnız bırakmayan kardeşlerim Mesut, Eren, Ali ve Anıl'a, aramızda olamasa da destek ve tebriklerini esirgemeyen tüm dost, akraba ve arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Sizlere ve güveninize layık olabilirsem en büyük onur ve gururu gerçekten yaşamış olacağım.


Yorumlar

Popüler Yayınlar